Cretacolor “A Passion For Pencils” – nije samo slogan!
Krajem 2019. godine Eurotrade je postao generalni distributer brenda Cretacolor koji je dio austrijske tvrtke Brevillier Urban and Sachs. Samim time postali smo bogatiji za još jedan ekskluzivni brend kojim se služe renomirani umjetnici diljem svijeta. Ponuda koja uključuje niz kvalitetnih proizvoda za velik broj umjetničkih tehnika. Slogan pod imenom „A Passion For Pencils“ (strast za olovkama) daje nam naslutiti kako se cijeli brend temelji na ekskluzivnoj izradi i kvaliteti.
Većina nas ima nekakav hobby ili nešto skuplja. Neki skupljaju kovanice, lutke, markice ili značke. Ali ne i vlasnik tvornice Brevillier Hans Hromatka. Strast Hansa Hromatke su olovke. Strastveni kolekcionar na Bečkim buvljacima svakodnevno traži prvu produkciju Brevillier-Urbane serije Ariosto i kutiju 100 godina starih Zeus olovki. Desetljeća njegove „strasti za olovkama“ stvorila su jednu od najvećih kolekcija olovaka na svijetu.
Da je u životu dobro slijediti svoju strast, dokazuje nam 1996. godine. Te godine dobiva priliku spojiti svoju karijeru sa strašću i kupuje tvornicu umjetničkih olovaka u Hirmu. Preimenovana je u Cretacolor, a zaposlenici su odmah prepoznali strast prema olovkama koju ima Hans Hromatka.
Njegov hobistički lifestyle prenio se na čitav Cretacolor tim koji oduševljeno odgovara na izazove fantastičnim novim dizajnima i inovacijama. Moto cijelog Cretacolor tima je „strast prema olovkama“ koji taj isti moto živi iz dana u dan. Inovacije, uključujući revolucionarne olovke Graphite Monolith i Aqua Monolith, rezultirale su prestižnom Design Plus nagradom.
U današnje vrijeme u samoj tvornici 27 parova ruku izrađuje jednu olovku i svi dijele intenzivnu strast Hansa Hromatke za proizvodnjom najinovativnijih i najkvalitetnijih olovaka i likovnih umjetničkih materijala u cijeloj Europi.
Održivost i zaštita okoliša glavni su prioriteti Cretacolora. Više od 60% energije koja se koristi u proizvodnji dolazi iz obnovljivih izvora, uglavnom vjetroelektrana, što je tijekom godina dovelo do smanjenja nekoliko tisuća tona emisije CO2 u tvornici Brevillier Urban & Sachs.
Tvrtka se fokusira na korištenje drva iz održivog šumarstva kao i lakiranje proizvoda na vodenoj bazi kako bi još više potaknula ekološku osviještenost.
Priča o Hansu Hromatki i Cretacoloru nadahnjuje i pokazuje da uz volju i trud možemo ostvariti svoje snove i živjeti ih iz dana u dan. Strast je upisana u samu izradu Cretacolor proizvoda koji nadahnjuju umjetnike diljem Europe i prenose tu strast na papir.