U servisnom centru trudimo se svakom korisniku te korisnicima naših partnera otkloniti sve kvarove i potencijalne poteškoće. Stručni tim koji se redovno educira u skladu s inovacijama i promjenama u svijetu tehnologije servis obavlja u najkraćem mogućem roku i s brigom o zadovoljstvu kupaca.
Korištenje neoriginalnog potrošnog materijala može uzrokovati neispravnost uređaja i u tom slučaju sve troškove popravka snosi krajnji korisnik. Softverski problemi i podešavanje proizvoda nisu predmet jamstva te se takve usluge naplaćuju. Kvarovi uzrokovani malicioznim softverom (virusi, malware i sl.) nisu predmet jamstva. U slučaju korištenja nelicenciranog operativnog sustava, ne vršimo reinstalacije. Ostali jamstveni uvjeti, zajedno s razlozima eventualnog ne priznavanja jamstva su navedeni na jamstvenom listu koji dolazi uz proizvod.
U servisnom procesu može doći do gubitaka podataka stoga ne odgovaramo za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Korisniku proizvoda preporučuje se raditi sigurnosnu kopiju podataka.
Vlasnik je dužan preuzeti proizvod najkasnije 90 dana od predaje proizvoda na servis ili 45 dana nakon obavijesti o popravku. Ukoliko to ne učini proizvod će biti ekološki zbrinut, a vlasnik se odriče svakog potraživanja ili obeštećenja.
Korisnik servisnih usluga obavezan je zatražiti otvaranje radnog naloga, te svojim potpisom potvrđuje da je suglasan s uvjetima servisiranja.
Preuzimanje reklamiranih proizvoda moguće je samo uz predočenje originalne potvrde o zaprimanju.
Servisni centar Zagreb
Gospodarska ulica 15
10255 Donji Stupnik
* radno vrijeme ponedjeljak - petak od 08 do 16h
Za podršku, reklamacije i/ili status reklamacija kontaktirajte nas na e-mail: [email protected]